Geachte NOV lid van de Afdeling Zuid,

Hierbij nodigt het bestuur van de Afdeling Zuid u uit voor een Ledenvergadering op woensdag 13 november in het Bevrijdingsmuseum Zeeland, Coudorp 41, 4455 AH Nieuwdorp.

Ontvangst in de noodkerk van het Bevrijdingsmuseum.

10.30 – 11.00 uur
Ontvangst in de noodkerk met koffie/thee en een Zeeuwse bolus

11.00 – 12.30 uur
Ledenvergadering, de focus zal liggen op de ledenvergadering van 4 dec as in Utrecht. leden, die zich voor de vergadering opgeven krijgen tijdig een conceptprogramma en aanvullende documentatie toegezonden

12.30 – 13.15 uur
Lunch

13.15 – 15.30 uur
Rondleiding door het Bevrijdingspaviljoen van het museum

15.30 uur
Afsluiten met drankje

Tijdens de voorjaarsvergadering in Oirschot heeft ons bestuurslid Marcel Duvekot bij de aanwezige leden de interesse geïnventariseerd om, i.h.k.v. de 75 jaar bevrijding, de najaarsvergadering in Zeeland te houden. Dit om meer aandacht te geven aan De slag om de Schelde en de door de Duitsers uitgevoerde inundatie van Walcheren.

Hierbij is, met een overgroot draagvlak, besloten om onze najaarsvergadering in Zeeland te houden.

Voor de benodigde logistieke aanvragen vragen wij u uw deelname uiterlijk  4 november kenbaar te maken.
(Werkt bovenstaande link niet? Plak dan deze link in uw browser: https://tinyurl.com/novzuid)

Mocht u door omstandigheden niet zelf te kunnen reizen dan trachten wij u door middel van carpooling door leden uit uw directe omgeving te laten ophalen. Bij grotere belangstelling zal het bestuur overwegen vanuit Limburg, Oost- en West Brabant busjes in te zetten, welke langs nader te bepalen opstapplaatsen rijden, teneinde u op te halen en weer weg te brengen.

Indien u zich hiervoor opgeeft, wordt U hierover telefonisch benaderd.

In dat kader vragen wij leden, die met eigen auto komen, aan te geven of zij, in voorkomend geval, bereid zijn collega’s “uit de buurt” mee te nemen.

Indien u zich hiervoor opgeeft kunt u, voor nadere details, telefonisch worden benaderd.
Nadere info aangaande het museum zie: www.bevrijdingsmuseumzeeland.nl

Met vriendelijke groet en hopelijk tot woensdag 13 november
Lkol bd der Genie Co Kessen,
Voorzitter Afdeling Zuid NOV