Hierbij nodigt het afdelingsbestuur u uit voor de Algemene Vergadering van de Afdeling West van de Nederlandse Officieren Vereniging.

De vergadering zal plaats vinden op 31 oktober  2017 om 17:00 uur. Locatie: Benedenbar in gebouw 147 op de Frederikkazerne, Van den Burchlaan 3, 2597 PC Den Haag.

De Afdelingsvergadering West wordt gecombineerd met een lezing over pensioenen:

Programma:

17:00 – 17:30 uur Ontvangst (borrel)
17:30 – 19:00 uur Lezing pensioenen: Eindloon versus middelloon, door dhr. Martin Weusthuis
19:00 – 20:00 uur Buffet
20:00 – 21:30 uur Afdelingsvergadering met aansluitend een drankje

Gedurende het programma is het tevens mogelijk om meer te weten te komen over het recent tot stand gekomen onderhandelaarsresultaat arbeidsvoorwaarden.

Alle NOV-leden en KVMO-leden zijn van harte welkom voor de lezing en het buffet. De Afdelingsvergadering is alleen voor de NOV-leden van de afdeling West.  In verband met de cateringaanvraag verzoeken wij u zich uiterlijk 24 oktober aan te melden via de secretaris: pgm.vogel@gmail.com.

Ik hoop u allen in groten getale te mogen begroeten,

Met vriendelijke groet,

Niels van Woensel