"Voorzitter Afdeling ZUID, CO Kessen"

Algemene Ledenvergadering Afdeling Zuid NOV als webinar.

Onderwerp: Algemene Ledenvergadering Afdeling Zuid NOV als webinar.

Drunen, maandag 3 mei 2021

Geachte NOV lid van de Afdeling Zuid,

Zoals jullie in de Carré van nov 2020, op de website en via nieuwsbrieven hebben kunnen lezen heeft de NOV in 2020 geen ledenvergaderingen gehouden. Leden welke geen digitale bereikbaarheid hebben opgegeven hebben deze informatie per post ontvangen.

Ook onze afdeling heeft (helaas) geen vergaderingen kunnen houden, dit alles vanwege de grote kans op Corona besmettingen.

Door Statutaire verplichting heeft de NOV besloten deze vergadering alsnog op 10 juni 2021 in hybride vorm te houden. Dit houdt in dat het DB, HB, Vz’s van belangengroepen en afdelingen en adviseurs fysiek aanwezig zullen zijn en leden deze vergadering middels een webinar kunnen volgen. Details hierover worden tijdig verstrekt.

Ook het bestuur van de Afdeling Zuid heeft besloten de vergadering, voorafgaande aan de Ledenvergadering van 10 juni, in de vorm van een webinar te houden.
Ik nodig U dan ook uit aan te geven of u aan dit webinar wilt deelnemen.

Wanneer: woensdag 2 juni van 14.00 – 16.00 uur
Concept inhoud Webinar van de afdeling Zuid:
1.  Staat van de Vereniging: Vz NOV Ruud Vermeulen
2.  Financiële situatie 2020, begroting 2021: Penningmeester Pieter Vogel
3. Voorlopig verslag kascommissie 2019
4. Wijze van standpuntbepaling punt 2 en 3
5. Beantwoording binnengekomen vragen.

U kunt middels het E-mail-adres: voorzitter.zuid@nederlandseofficierenvereniging.nl aangeven of U aan dit webinar wenst deel te nemen, onder vermelding van: Naam en E-mail adres.

Indien U zich heeft aangemeld ontvangt U tijdig voor het webinar de benodigde link om deel te nemen, het detail programma, de bijbehorende achtergrondinfo en de wijze waarop tijdens de vergadering vragen kunnen worden gesteld.

Na het webinar neem ik per E-mail met de deelnemers contact op om te vernemen of zij kunnen instemmen met de diverse agendapunten.

Met vriendelijke groet en hopelijk tot woensdag 2 juni!
Lkol bd der Genie J.C.H. Kessen,
Voorzitter Afdeling Zuid NOV