"Virtueel"

Virtueel introductie

Welkom bij de afdeling Virtueel van de NOV.

NOV leden kunnen kiezen bij welke afdeling zij worden ingedeeld. Er zijn in Nederland 4 regionale afdelingen en Virtueel voor de rest van het universum. Leden die niet in Nederland wonen of die dat aangeven, zijn ingedeeld bij Virtueel. Afdeling Virtueel heeft nu een bestuur dat bestaat uit één persoon. Belangrijkste rol van het bestuur is de intermediair zijn tussen Hoofdbestuur en leden Virtueel.

Inmiddels is NOV website verbeterd. De VLOGs, de digitale Carré en de regelmatige berichten, maken voor de meeste NOV leden de website hét informatie platform voor de vereniging. Precies dit is wat Virtueel ook nastreeft. De leden op afstand snel en goed informeren.

In het verleden informeerde ik u via de “IndeWolk” informatiebrieven. Ook in de toekomst blijf ik gebruik maken van “IndeWolk” brieven die naar uw email adres worden gestuurd. De meeste berichten voor Virtueel zullen vanaf nu via deze website tot u komen.  De bijdrages blijven zichtbaar onder het kopje Berichten op de Virtueel pagina.

Als u wilt reageren of als u zelf een mededeling voor de leden van Virtueel wilt publiceren, neem dan contact op met mij.

Ook als u wilt u reageren op een bericht of heeft u vragen over een onderwerp, kunt u contact opnemen via de email: NOVwolk@outlook.com of virtueel@nederlandseofficierenvereniging.nl.

Met vriendelijke groet

Jo Kuklinski