In debat met de CDS

Ga jij, samen met duovoorzitter van de GOV|MHB, in debat met de Commandant de Strijdkrachten? Dat kan op 1 december aanstaande in Utrecht op de Kromhoutkazerne. Meld je aan voor deze unieke kans.

De duo-voorzitters van GOV|MHB (NOV en KVMO) en voorzitter D&K nodigen je uit om bij dit debat aanwezig te zijn en er in te participeren.

Je moet je voor het debat aanmelden voor 28 november bij één van de onderstaande emailadressen:

leden van de GOV|MHB (NOV en KVMO)
info@nederlandseofficierenvereniging.nl , hier kunt u tevens opgeven of u de Algemene Ledenvergadering van de NOV wenst bij te wonen. Het programma hiervoor staat op de NOV-site http://www.nederlandseofficierenvereniging.nl/post/1553-2

Voor niet-leden van de GOV|MHB
debat2017@nederlandseofficierenvereniging.nl.

15.00 uur -15.10 uur: Uitleg spelregels
15.10-15.25: Lezing CDS, Luitenant-admiraal Rob Bauer
15.25 uur-15.55 uur: Debat tussen de CDS, de duovoorzitter GOV|MHB Brigadegeneraal bd Ruud Vermeulen en KLTZ Marc de Natris en voorzitter D&K Generaal-Majoor bd Harm de Jonge.
15.55 uur-16.25 uur: Debat met de zaal, d.m.v. sms-berichten die verzameld worden en geclusterd worden aangeboden aan het forum.
16.25 uur: Gemeenschappelijk drankje, met bitterballen

Chatham House Rule

Deze vergadering vindt plaats onder de Chatham House Rule, dat betekent dat deelnemers aan een discussie moeten vrijuit kunnen spreken. Er mag in de buitenwereld gesproken worden over die discussie mits uitspraken niet zijn toe te schrijven aan de deelnemers. Iedere aanwezige verplicht zich hiertoe….

Oproep

Dit Debat is ook toegankelijk voor officieren die niet lid zijn van de NOV. Teneinde hen te kunnen bereiken, verzoeken wij om uw medewerking. Licht a.u.b. uw collega’s over dit debat in.

onderstaand kunt u een poster aan downloaden die u kunt gebruiken om dit debat onder de aandacht te brengen van uw collega’s.

Klik hier om de poster te downloaden