"HSGO, Thijs van Leeuwen"

Digitale inloopdag AVW

De NOV organiseert ook digitale inloopsessies

Om u optimaal voor te bereiden op het uitbrengen van uw stem op de ledenraadpleging over het de uitkomst van het AVW-overleg en hoe verder, zullen een aantal fysieke en digitale voorlichtingssessies plaats vinden. U krijgt de link voor de ledenraadpleging op 12 november separaat toegestuurd.

Zoals u in de journal  ‘Geen onderhandelaarsresultaat, wel een uitkomst’ heeft kunnen lezen gaan de bonden gezamenlijk langs de kazernes om uitleg te geven waarom het sluitstuk van de besprekingen niet meer dan een uitkomst is. Dat gebeurt op onderstaande tijdstippen en op  deze locaties.

Ook zal onze voorzitter Niels van Woensel een voorsteltour langs een aantal defensielocaties maken, waarin hij ook met u in gesprek kan gaan over dit onderwerp. Ook hier krijgt u een apart bericht over.

Daarnaast gaat de NOV ook digitale inloopsessies organiseren. Hier kunt u aan onze HSGO Thijs van Leeuwen in een teamsessie rechtstreeks vragen stellen over de uitkomst van het arbeidsvoorwaardenoverleg.

Het betreft hier de navolgende dagen en tijdstippen. De Teams-link is ook gevoegd:

vrijdag, 5-11-2021 09:00–10:00 : klik hier voor de team link

vrijdag, 12-11-2021 09:00–10:00: klik hier voor de team link

Ook zal er op 19 november in Utrecht nog een fysiek inloopmoment plaats vinden. Ook daar krijgt u nog een nader bericht over.