Uitnodiging Frieslandborrel juni 2023

Wij nodigen u graag uit voor de op woensdag 7 juni 2023 te houden " Friesland Borrel" in Leeuwarden; de Residentie van de Stadhouders Nassau. Een gezellig samenzijn met Reserve Officieren, Eervol ontslagen Officieren of Actief dienende Officieren van Land-, Lucht-, en Zeemacht; wij maken geen onderscheid.

Geachte leden van:

KVNRO:  Koninklijke Vereniging van Nederlandse Reserve Officieren
KVEO:  Koninklijke Vereniging voor Eervol ontslagen Officieren
VOC:  Vereniging Officieren Cavalerie
VIO:  Vereniging Infanterie Officieren
VOA:  Vereniging Officieren Artillerie
NOV:  Nederlandse Officieren Vereniging
MARVER:  Marechausseevereniging
VOLD:  Vereniging Officieren Logistieke Diensten

Wij nodigen u graag uit voor de op woensdag 7 juni 2023 te houden ” Friesland Borrel” in Leeuwarden; de Residentie van de Stadhouders Nassau.

Tijdens de bijeenkomst zal de Res.Maj. MJD. Mr. Pieter ’t Hart; Captain Boeing 777 & 787 at KLM Royal Dutch Airlines, een lezing houden.

Na afloop van de bijeenkomst, is er gelegenheid om een maaltijd te nuttigen aan de stamtafel in het Eetcafé gedeelte.

Uiteraard gaan we hierbij uit van de voorzorgsmaatregelen om besmettingen te voorkomen.

Locatie:           Bovenzaal van het Wapen van Leeuwarden, Zaailand 92, 8911 BN te Leeuwarden.

Inloop:             U bent van harte welkom vanaf 16.45 uur.

Na afloop:        Vanaf 18.30 uur is er gelegenheid om de borrel met een eenvoudig diner, c.q. dagmenu te besluiten.

Het verdient voorkeur, om dit diner voorafgaande aan de borrel bij een van de organisatoren te bestellen.

Het Wapen van Leeuwarden is gemakkelijk per auto en openbaar vervoer bereikbaar.

Uw auto kunt u parkeren (achter) in de parkeerkelder “Zaailand”. (vanaf de uitgang aan de achterzijde is het  ±70 pas lopen naar het Wapen van Leeuwarden).

Zie ook de website van de KVNRO afd. Friesland:

Jelle A. de Jong
Lkol.bd. der Cavalerie