Algemene Vergadering van Leden 2022-1 NOV

Op 29 juni 2022 houdt de NOV weer een fysieke Algemene Leden Vergadering.  Omdat dit de eerste keer is na twee jaren corona, zullen ook de jaren 2020 en 2021 de revue passeren. Daarnaast lopen de termijnen van een aantal HB-leden af en zijn er verkiezingen voor nieuwe leden en leden die zich herkiesbaar stellen.

Hieronder treft u de voorlopige agenda. De toegangs- en parkeerregeling in de Kromhoutkazerne (en niet alleen hier) zijn strikter geworden.

Parkeren op de kazerne is niet meer mogelijk. U moet hiervoor uitwijken naar bijvoorbeeld de parkeergarage tegenover de Kromhoutkazerne of u kunt met openbaar vervoer komen. Het adres van de Kromhoutkazerne is  Herculeslaan 1 3584 AB Utrecht.

Bent u niet in het bezit van een defensiepas met toegangspermissie voor de Kromhoutkazerne, dan dient u op de toegangscontrolelijst te staan. Staat u niet op deze lijst, dan wordt u niet toegelaten. Vroeger was het nog mogelijk om door iemand van het bestuur  opgehaald te worden bij de portiersloge, dat is niet meer mogelijk.

Daarom verzoek ik u voor vrijdag 17 juni dit formulier 220527 toegangsdata in te vullen en door te sturen aan info@nederlandseofficierenvereniging.nl o.v.v. Deelname AV NOV.

Bent u wel in het bezit van een defensiepas met toegangspermissie voor de Kromhoutkazerne dan volstaat het uw opgave voor deelname aan de AV te sturen aan info@nederlandseofficierenvereniging.nl o.v.v. Deelname AV NOV .

Om 1300 uur worden door de NOV een tweetal lezingen verzorgd over een zeer actueel geopolitiek onderwerp. Deze lezingen zijn natuurlijk ook voor u toegankelijk, los van het feit of u wel of niet deelneemt aan de AV en ook voor niet-leden. Meer details over deze lezingen zullen separaat worden verstuurd.  De toegangscontrole-eisen zijn ook van toepassing op deze lezingen. U kunt hiervoor hetzelfde formulier als voor de AV gebruiken en hoeft dit maar eenmaal in te vullen .

Voorlopige agenda Algemene vergadering van leden woensdag 29 juni 2022 1000-1200 uur gehouden in de Waterliniezaal van de Kromhoutkazerne te Utrecht

Het betreft hier een besloten vergadering, die alleen toegankelijk is voor leden.
Om 1300 uur volgen een tweetal lezingen over een zeer actueel geopolitiek onderwerp, deze zijn ook voor niet-leden toegankelijk. Deze lezingen duren tot ongeveer 1530 uur, hierna biedt de NOV u een drankje, met hapjes aan.

Voorlopige agenda

1. Opening en welkom
    1. Bijzonder welkom aan ereleden en leden van verdiensten

1. Appel van Afgevaardigden

1. Herdenking van overledenen

1. Bericht aan Z.K.H. Koning Willem-Alexander

1. Vaststellen verdere agenda

1. Vaststellen Concept Vergaderverslag Algemene Vergadering 10 juni 2021, aansluitend stemming AV

1. Mededelingen Voorzitter

1. Stand van zaken vereniging
    1. Welk beleid hebben wij gevoerd in 2021 en wat wordt de koers voor 2022 e.v.
    2. Situatie arbeidsvoorwaarden

1. Toelichting secretaris
    1. Stand van zaken ledenbestand

1. Toelichting penningmeester
    1. Financiën 2020; Financieel Verslag 2020
      1. Verslag Kascommissie over het Financieel Verslag 2020 d.z.v. Albert Lok
      2. Openstelling tot vragen van de leden.
  • Verzoek tot decharge Bestuur over het gevoerde financieel beleid en uitvoering jaar 2020.                                                                       Stemming AV
  1. Financiën 2021; Financieel Verslag 2021
    1. Verslag Kascommissie over het Financieel Verslag 2021 d.z.v. Co Kessen
    2. Openstelling tot vragen van de leden.
  • Verzoek tot decharge Bestuur over het gevoerde financieel beleid en uitvoering jaar 2021.                                                                       Stemming AV
  1. Aftreden voorzitter Kascommissie Albert Lok
    1. Voorstel van HB voor nieuw lid Kascommissie Thijs van Leeuwen

Stemming AV