Voorlichtingen onderhandelaarsresultaat (nieuwe data)

In de komende weken reizen de bonden samen met Defensie door het land om defensiemedewerkers te informeren over het voorliggende onderhandelaarsresultaat. Aansluitend zullen de bonden hun leden raadplegen voor het accepteren of afwijzen van het voorstel.

De locaties waar de voorlichtingen plaats zullen vinden zijn:

23/11 Online bijeenkomst (PKC – Kmar studio D2.18) 10 -12 uur
27/11 Kromhoutkazerne (K09.B136 Vossegatzaal) 10 – 12 uur
28/11 Oirschot Van Steveninckkazerne,  Filmzaal) 10 – 12 uur
28/11 Curaçao: MFR in de  Karel Doorman MBParera 13 – 15 uur
29/11 Complex Nieuwe Haven (Den Helder, Admiraliteitszaal Albatros) 10 – 12 uur
30/11 Soesterberg (Camp New Amsterdam, zaal Base Chapel) 10 – 12 uur
4/12 Online bijeenkomst (PKC – Kmar studio D2.18) Klik hier voor de link  (N.B. via intranet) 14 – 16 uur

Voor de locatie Soesterberg wordt nog gezocht naar een ruimte. Voor de locaties De Peel en Assen wordt nog navraag gedaan of de eenheden binnen zijn. De exacte tijden staan nog onder voorbehoud.

Daarnaast zal de NOV een aantal voorlichtingen geven, zowel fysiek als digitaal. Houd de website en/of intranet in de gaten voor de definitieve data en aanvangstijden.

De digitale ledenraadpleging volgt op de voorlichtingen. Deze zal naar alle leden worden verzonden middels email..