Voor een groot aantal zaken, zoals aan het kopen van een huis, het vastleggen van een (levens)testament, het sluiten van een samenlevingscontract, het afwikkelen van een echtscheiding, het opmaken van een verklaring van erfrecht, huwelijkse voorwaarden en schenkingen heb je een notaris nodig.

De NOV werkt samen met Merkx Vugts & Vlemmix Notarissen, een jong en dynamisch notaris- kantoor dat haar diensten aanbiedt vanuit Waalwijk en omgeving. (www.notaris-mvv.nl)

Merkx Vugts & Vlemmix Notarissen biedt NOV leden 15 % korting op alle op te maken notariële akten.

Hoe maak ik gebruik van de 15% korting?

Laat aan Merkx Vugts & Vlemmix Notarissen weten dat je lid van de NOV, bij voorkeur telefonisch (085-0239598 mevr. Annelie Brouwers) De notaris controleert bij het secretariaat of je inderdaad lid van de NOV bent.

In principe vinden de gesprekken en de afhandeling van de akten op een van de drie locaties plaats. Mocht dit door omstandigheden niet mogelijk zijn dan komt de notaris naar u toe.

Wilt u vooraf aanvullende informatie mail dan met:

notarisservice@nederlandseofficierenvereniging.nl