De Nederlandse Officieren Vereniging kent een aantal doelstellingen. Naast het behartigen van de belangen van onze leden dragen we ook bij aan kennisdeling en verdieping over onze krijgsmacht om zo bij te dragen aan een krijgsmacht die goed op haar taken is voorbereid. Met het themanummer ‘Landmacht, Kerntaak Warfighting’ geeft zij, samen met het Commando Landstrijdkrachten, invulling aan deze doelstelling.

Dit symposium is een verdiepingsslag op het themanummer van ons verenigingsblad. Met interessante sprekers van binnen en buiten Defensie. Zo kunt u getuige zijn van een BNR-première van Arend-Jan Boekestijn, Rob de Wijk en Hugo Reitsma die een live vlog opnemen over het HCSS-rapport ‘Hoe kan Rusland worden afgeschrikt?’.

Luitenant-kolonel Gijs Tuinman leidt het Multi Domain Operations-panel (MDO) waarin hij met de domeinen, zee, land, lucht, cyber en space discussieert over wat MDO  betekent voor het landoptreden.

Het gehele programma treft u hier aan: https://nederlandseofficierenvereniging.nl/programma/

Natuurlijk is het symposium een uitgelezen kans om uw netwerk te onderhouden en nieuwe connecties te maken.

Let op; er zijn slechts 220 plaatsen beschikbaar voor die dag. Opgeven kan tot 1 mei 2023 via: deze link

Het themanummer van Carré leest u hier: carre.nederlandseofficierenvereniging.nl.